Згідно плану роботи школи на 2011/2012 н.р. у березні 2012 року було проведено засідання педагогічної ради на тему: «Інтердисциплінарний підхід як механізм розвитку мобільності педагога».
З метою активізації роботи педагогічних працівників на розв’язання вищезазначеної проблеми та упровадження в практику роботи новітніх технологій щодо зміцнення та збереження здоров’я учнів, вивчення передового педагогічного досвіду з цього питання організували творчу грпу у складі: Кирпач О.В. – заступник директора з НВР, керівник творчої групи; Дорофєєва В.В. – вчитель української мови та літератури; Дробот Ю.А. – вчитель української мови та літератури; Холодар В.П. – вчителя історії; Коваленко С.В. – вчителя фізики.
![]() |
Кожний вчитель очикував знайти відповіді на хвилюючи його запитання, що виникають під час створення сучасного уроку. |
![]() |
Заслухали доповіді:
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Під керівництвом учасників творчої групи у тренінговій формі вчителі, користуючись власним досвідом, знайши шляхи вирішення проблем: "Яким засобом можно замінити багатопредметність і зменишити перевантаження учнів?", "Що забезпечує цілісність інтегрованого уроку?", "Як створюється інтегрований урок?"

