Громадське виховання: | виховувати школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій; плекати інтелектуально розвинену ,духовно багату цілісну особистість;формувати в учнів незалежно від національності національну свідомість, історичну пам'ять ,національний характер,світогляд,гуманістичні ідеї. |
Правове виховання: | прищеплювати учням увагу до прав і свобод людини і забезпечити знання та виконання законів України учнями. |
Фізичне виховання: | пропагувати здоровий спосіб життя; проводити оздоровчо-профспілкову роботу серед підлітків; формувати усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; виховувати потребу в регулярних заняттях спотром; дотримання режиму дня. |
Художньо-естетичне виховання: | розвивати художньо-естетичну освіченість та вихованість дітей; формувати естетичну культуру засобами народних традицій; сприяти забезпеченю української мови як державної в усіх напрямках роботи,розвивати уявлення про зовнішню та внутрішню красу людини. |
Трудове виховання: | Виробляти свідоме ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства;виховувати здорову особистість,цивілізованого господаря. |
Екологічне виховання: | формування екологічної культури та усвідомлення себе частиною природи; виховувати почуття відповідальності за природу як національне багатство; залучення учнів до екологічної та природоохоронної діяльності. |
Родинно-сімейне виховання: | Формуват культуру сучасної сім'ї та та потребу допомагати батькам; розвивати інтерес до традицій родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості. |
Духовно-моральне виховання: | прищеплювати і розвивати моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися до норм суспільства; виховувати патріотизм, колективізм, непримиримість до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки |
Гурткова робота | Виховна робота | Тижневики-місячники |
Співробітництво | Проектна діяльність |