|
Педагогічний колектив Херсонської загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів №34
![]() Виховання найдавніше поняття суспільного розвитку. Люди, турбуючись про продовження свого роду, завжди дбали про передачу новому поколінню досвіду попередніх. Спочатку цю функцію виконували батьки. А пізніше окремі функції виховання дітей у родах, общинах їх члени передавали найбільш досвідченим і мудрим людям — педагогам. Уже в етимології цього слова закладено глибокий соціальний зміст. Слово педагог походить від грецького paidagogos (paidos — дитина; ago — вести). У дослівному перекладі paidagogos означає "поводир дітей". Педагогами називали людей, які професійно займалися дітоведенням, вихованням дітей. Тому не випадково, що професія педагога (вчителя, вихователя) є найдавнішою на Землі. |
|
|
Адміністрація школи |
|
|
|
|
Вчительський склад |
| |
|
Основні завдання вчителя-предметника: створювти умови для отриманням кожним учнем того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям; розвивати інтелектуальні, емоційні сфери дитини, формувати його ціннісні орієнтири, причеплювати навички соціальної компетентності через включення кожного школяра в систему ранньої предметної орієнтації, професійного самовизначення, профільного навчання.
|
|
|
|
Класні керівники
Діяльність класного керівника є одним із вирішальних елементів виховного процесу, найважливішою ланкою у виховній системі школи, основним механізмом організації індивідуального підходу до вихованців. Основне призначення класного керівника зумовлене сучасними завданнями, що постають перед суспільством, — максимальним розвитком кожної дитини, збереженням її неповторності, розкриттям її потенційних талантів і створенням умов для духовного, розумового й фізичного вдосконалення.
Методичні об`єднання
Методична комісія (об'єднання) вчителів-предметників школи — це структурний підрозділ науково-методичної служби нашої школи.
Діяльність методичного об'єднання спрямовується на вдосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, загально-дидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичного об'єднання з метою надання якісної базової і повної загальної середньої освіти; вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду, узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності.
Діяльність методичного об'єднання спрямовується на вдосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, загально-дидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичного об'єднання з метою надання якісної базової і повної загальної середньої освіти; вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду, узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності.